Son Dakika Haberleri

ÇORUM’DAKİ STK’LARDAN İDLİB’E YARDIM TIRI



Çorum İnsani Değerler Platformu, Suriye’nin İdlib bölgesine yardım göndermeye devam ediyor. Bu kapsamda bir tır dolusu yardım malzemesi, bölgeye ulaştırılmak üzere yola çıktı.

Platform Sözcüsü Zeki Kanbur, 2018’in ilk yardım Tır’ını gönderdiklerini söyledi. Zeki Kanbur, İdlib’deki mazlum milletlerin duasının manevi bir sigorta görevi yapacağını ifade etti. Kanbur, yardımların süreceğini kaydetti.

Türk Kızılayı Çorum Şube Başkanı Sedat Canpolat ise, Suriye’de yaşananlara dikkat çekti. Sedat Canpolat, Çorum halkının yardım konusunda desteklerinin süreceğine inandığını sözlerine ekledi.

Konuşmaların ardından yardım Tır’ı Suriye’nin İdlib bölgesine ulaştırmak üzere yola çıktı.


(HABER 100 HABER MERKEZİ)

Hiç yorum yok

Lütfen bir yorum yapın