Son Dakika Haberleri

Ünlülerin İlginç Güzellik Sırları



Zeynep Mansur: Ben cildime çok yararlı gelen bal maskesini yapıyorum.

Şebnem Schaffer: Sırrım pozitif insan olmak. Ben insanın pozitif olduğunda cildinin bile güzelleştiğine inanıyorum.

Ebru Akel: Gözaltı şişliğini hemoroit kremiyle gideriyorum.

Irmak Atuk: Her şeyden önce güzelliğin içten geldiğini düşünüyorum. Sporu ihmal etmemeye çalışıyorum.

Tuvana Türkay: Aslında yaşım genç olduğum için ekstra bir şey yapmıyorum. Ben alternatif tıbba çok inanıyorum ve güvenli buluyorum.

Ebru Güzel: Ölü deriyi ciltten arındırdığı ve renk verdiği için Türk kahvesi peeling'i vazgeçilmezim.

Sema Şimşek:  Doktor tavsiyesi ile 6 ayda bir hamama giderek cilt gözeneklerimin açılmasını ve tazelenmesini sağlıyorum.Örümcek kremi vazgeçilmez cilt bakım ürünüm. Bunun yanı sıra sodayı buz haline getirerek gözaltlarıma masaj yapıyorum.

Irmak Ünal: Cildimi düzenli olarak her gün su ile temizliyorum.Ayrıca buz kaplarına soda doldurup donduruyorum, dondurduğum bu kalıpları yüzüme uyguluyorum

Gamze Karaman: Cilt bakımımı gül suyu ve soda ile yapıyorum. 2 ayda bir hamama gitmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok

Lütfen bir yorum yapın