Son Dakika Haberleri

Ankara Havasını ve Angarayı anlatan Şarkılar ve Şarkıcılar

15- Ali Yaprak - Pilavdan Sonra Tatlı

14- Ankaralı İbocan - Neyin Kafasını Yaşıyorsun Sen

13- Ankaralı Namık / Dar Geldi Sana Ankara

12- Ankara Oyun Havaları - Armağan Arslan Hastasıyız Dede 2013

11- Kanka mı Sevgili mi - Ankaralı Yasin 

10- Ankaralı Yasin - Bi de Seviyom dedi

9- Bana Bana Bana Bana Yar yolla Yar yolla 

8- Ahdım Var Benim - Veli Erdem Karakülah

7- Ankaranın Bağları-Ankaralı Çoşkun

6- ankarali turgut kaymak lazim klip

5-Adem Kılı - Dilara



4- Hasan Yilmaz Salla Salla

3- Nesrin&Hüseyin Kağıt - Amma Batar Amma Çıkar

2- La Bize Her Yer Angara - Ankaralı Hüseyin - Resmi Klip

1- Hayatı Tesbih Yapmışım Sallıyormuşum - Özkan Özcan & Huseyin Kagit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok

Lütfen bir yorum yapın